8/01/2012

Odporúčanie: Zrod šarlátového motýľa

by Dara



úryvok:


Budú to už tri roky, čo mi dali to meno. Šarlátový motýľ. V svete vrahov, zlodejov,

či podvodníkov ho poznal každý. Obávali sa ho a dúfali, že nositeľa tohto mena sa nikdy

nedočkajú. Triasli sa predo mnou. Volám sa Enma Raven a prednedávnom mi minulo 20.


Ešte pred šiestimi rokmi som bola obyčajná tínedžerka. Mala som priateľov

a celkom normálnych rodičov, ak pod pojmom normálni rozumieme ľudí až prehnane sa

zaoberajúcich svojou prácou, pričom ja som na stupnici dôležitosti kdesi naspodku. Mala

som tiež súrodencov, no ich tváre sa každým uplynulým dňom stále viac a viac rozmazávali.

Z ozajstných faktov viem len to, že moju mladšiu sestru nazývali Evelin a staršieho brata Dev.

Ja, tak trochu nepochopený prostredník, som vtedy chodila do deviatej triedy na základnej

škole XY, keď sa stalo to, čo mi akosi natrvalo zmenilo život...


Foto: zdroj

2 komentáre:

moira povedal(a)...

páni, ty znáš Daru? :)) Jsem ráda, že ji někdo dělá takovou propagaci, protože píše vážně dobře, i když poslední dobou její blog mívá nepravidelné přestávky.
/i když... já asi nemám co říkat. :D Sama jsem něco pořádného nenapsala už dost dlouho. :D/

Unknown povedal(a)...

Poznám, poznám a dokonca osobne... ale je svet malý, čo? :D Jop, prestávky máva, ale vždy sa napokon čosi ukáže...