2/11/2013

Review madness_4/2013 - audiokniha

Nastávajú (nastali?) časy, keď knihy nielen čítame a využívame pri tom oči ako hlavný zdroj vnímania. Pre náročnejších, vnímavejších, či lenivejších čítať... je tu však aj iná forma "požierania" knižných diel. Keďže moja spolupráca s audiolibrixom započala, bolo prirodzené, že s niečím podobným začnem tiež. Na výber som mala z množstva kníh, ale najviac moje oko pohltila tá od Ottfireda Preusslera Čarodejův učeň. Teraz nasleduje ucho v spolupráci s mozgom, aby som ju dokázala vstrebať tak, ako je treba. Na pomoc prichádza viac ako sympatický hlas Lukáša Hlavicu a 6 a pol hodiny vyváženého času. Bude mi potešením vám o nej napísať. 


   ***

Kouzelný příběh o Krabatovi, který se na prahu dospělosti přiblížil temným silám a je jimi fascinován, dokud nepozná, že jej mohou zahubit. Je to příběh o silách srdce, jež nelze změnit a jež ovládají naše city a jednání a mohou být zdrojem nenávisti i lásky, zloby či radosti. V tomto věčném souboji vede k osvobození z osidel zla jen cesta pevné vůle a víry v lásku.

A čo vy, počúvate?


Foto: audiolibrix.com

Žiadne komentáre: