5/01/2013

Májový knižný hop_1.5. - 15.5. 2013_SÚŤAŽ

Tramtadadáááá... oficiálne je to tu, spúšťam moju historicky prvú súťaž, ktorá povedie k úspechu, ako dúfam. Už dávnejšie som pomýšľala na podobný projekt, ale ktovie prečo, máj (tušenie jeho rozpuku) sa podpísal na  mojom konečnom, rozsudzovacom úsudku. A nemohla som tiež nevyužiť zastrešenie projektom HOPu od Syki, takže... 

Do súťaže som venovala a budem venovať tri knihy. Jedna je dielom mojej katedry, pričom pojednáva o takmer zabudnutom novinárovi Gavrilovi Gryzlovovi, ktorého režim odsunul  na vedľajšiu koľaj a rehabilitácie sa nedočkal - zomrel opustený na lazoch, ďaleko v horách. Je zmesou biografie, spomienok jeho súčasníka a spolupracovníka Slava Kalného a analýz jeho diel, ale hlavne reportáží, ktorými sa preslávil. 
Druhá kniha je väčšmi známa a vraj bestsellerová - Zázrak, na ktorú som už písala recenziu a nájdete ju aj na blogu. 
No a do tretice... "RISK alebo ZISK". Ak sa vám nepozdáva ani prvá a ani druhá kniha, je tu možnosť, že táto kniha, ktorá zatiaľ vystupuje v pseudooblečení, bude ako stvorená pre vás. Jediné vodidlo - je to beletria ako lusk. Verím však, že každá z týchto kníh si nájde toho svojho pravého majiteľa. 
Keďže slová mi došli, dovoľte mi, aby som vám širšie predstavila, o čo pôjde a ako na to:

O čo súťažíme: (máte na výber)

1. cena 



2. cena



3. cena


knižné prekvapenie ako "cena útechy" :)

Pravidlá súťaže:
  • súťaž je otvorená len pre Slovákov, prípadne  pre Čechov so slovenskou adresou
  • prebiehať bude od 1. mája do 15. mája 2013
  • do súťaže vstúpite vyplnením formulára 
  • tentoraz budú aj vstupy naviac za sledovanie blogu na FB, odporúčanie a vyjadrenie názoru
  • žrebovanie pomocou random.org a výhercovia budú zverejnení do 20. mája - za ideálnych internetových podmienok
  • výhercov budem kontaktovať e-mailom čo najrýchlejšie po ukončení súťaže a budú mať 48 hodín na odpovedanie
  • držím palce 

FORMULÁR



Ďalšie HOP súťaže nájdete u Syki. 


PS: ak ste na Goodreads, tak neváhajte zdieľať so mnou vaše knižné vášne... :) 

Žiadne komentáre: